Dondurmalikahve otururken bakıyor karşılıklı gülümsüyoruz uyandığında günaydın diyorum konuşuyorum bakıp gülüyor ama kucağımızda asla bakmıyor kafasını çeviriyor sürekli sağa sola eşimdede aynı bazen yatarkende bakmaktan kaçınıyor , hiç otizm belirtisi olacağını düşünmemiştim tesadüf bir postta gördüm ve kendimi saatlerdir yorum okumaktan alıkoyamıyorum teşhisi koydum resmen yıkıldım resmen 😣