Iyi aksamlar bebegim 29 günlük normalde cok sakin acıktıkca emen onun disında emzigi de memeyi de reddeden bir bebekti 2 gündür bisey oldu kızıma sürekli ama sürekli emmek istiyor sürekli eli yumruk seklinde aranıyor. Emzik verince duruyor ama ben de ya açsa diye vermemeye calısıyorum mecbur kalmadıkca. Bi ara baktım parmagını emiyordu emzigi de düşünce o kadar moralim bozuldu ki yetemiyorum diye ilk kez parmagını emdigini gördüm. Bezleri de dolu cıkıyor ama bu yetemedim sütüm gelmedi açtır hissinden kurtulamıyorum. Emzigi verince kendimi kötü hissediyorum etrafıma da tutmuyor diye yalan soyluyorum sırf ver rahat edersin demesinler diye. Oldukca bunalmıs durumdayım