Sfybsfyb evet malesef kimi bebekte beslenme sorunu oluyor ek gıda döneminde olduğumuz için benim ki de hiç bir şey yemek istemiyor eskiden beni çok emmeZdi aşırı meme düşkünü oldu gecede 2 kere kalkan bebeğim yarım saatte bir ağlayarak kalkıp emmek istiyor 🙈 çok zorlamayın emmeye biz bile ufacık hasta olduğumuzda bazen yemek içmek istemiyoruz iştahımız kesiliyor