Arkadşalar oğlum 4 aylık oldu bugün. Bu zamana kadar nasıl uyuyacağını bilemiyordu bazen ayakta sallayarak uyuttum sonra onu reddetti. Bazen meme de uyudu sonra onu reddetti salıncak denedim ana kucağı denedim hepsini bir süre kullandıktan sonra reddediyor ve ağlamaya başlıyor kendini kasıyor ve uyumuyor. Emzik tutmuyor. Nasıl uyutacağımı bilmiyorum. Hepsini tek tek deniyoruz ve pes edip birinde uyuyor. Her uyku vakti benim için stres kaynağı olmaya başladı. Bebeğinin uykusu problemli olup şu yöntemle aştım diyen varkı varsa hangi yöntemle uyutuyorsunuz ? Uykularıda max 35 dakika sürüyor. Gündüz uykusundan bahsediyorum bu arada. gece saat başı uyanıp emerek uyuyor.