@“Noname21”#p23156231asagiya kendim inmem.lazim arabanın bagajindan ikiz bebek.arabasini açmam gerek o sırada bi.bebegi oto koltuguna koymam gerk.digernn yok koltuğu çünkü henüz diğer bebeği bakalım nereye koyucam.hic bilmiyorum bebekler yurumuyolar da zaten 4. Kattan onları nasıl.indiririm.dusuncesi🙄valla herşey zor.hazirlanmak çıkmak resmen imkansız gibi yuruseler belki.isler değişir🤷 bilemiyorum ins daha iyi olur yanımda biri varken bile bu çileyi gözüm kesmiyor kendim hazırlan çocukları hazırla in git durmazlar.zaten asla uyumazlar dışarı gitigin gibi gerisin geriye eve dön 😔 işte böyle canlar