Hanımlar merhaba, bebeğim 42 günlük şuan. Ve gündüzleri hiç uyumuyor. Ya emziriyorum ya da kolik bebek müzikleriyle uyutuyorum fakat 10 dakika bile olmadan hemen uyanıyor. Sizinde böyle durumlar oldu mu sizce neden böyle. Fikrinize çok ihtiyacım var. Ayrıca uyanık olduğu zamanlarda sürekli beni istiyor bırakınca ağlıyor