Esaslan Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık öksürük burun tıkanıklığı ateş günlerdir sürüyor serumla temizliyorum ama rahatlamıyor bir türlü yarın tekrar doktora gideceğiz bi öneriniz var mı
Zehra2205 Esaslan geçmiş olsun benimde 5 aylık kızım dünden beri öksürük ve burun akıntısı var. Cold mix damla aldık buhar cihazına damlattık. Aspiratör işe yaramayınca serum fizyolojik ve şırınga ile temizledik burnunu çok fazla sümük geldi. Rahatladı. Göğsünede mustela balsam aldım sürdüm. Birde calpol içiridm yatırcam inşallah işe yarar 🙏🏻
Yusufhamza71 Esaslan bnım oglumda 2 aylık aynı sorunlar bızdede vardı dun götürdüm cıgerlerı temız oldugu ıcın sadece calpol verdı dr ordada soguk buhar verdıler o anlık rahatladı bırazcık beslenmesınde sorun olursa Ateste olursa hemen getır dedıler bugun bnde bebek vıcksı aldım ayaklarının altına sürdüm bıraz rahatladı gbı
Tugcell Esaslan Esaslan sinus rinse kid kullandım mecbur kaldım o baya iyi geldi once buhar banyosu sıcak gıne balgamı yumusagı bol suylada genzını yıkadım baya rahatladı doyurup yatırdım boyle ılerlıyoruz ıns gecer 3’gun
Bebiskomm Esaslan kuzum doktorunuza sorun fısfıs veriyor iki burun deligine iki fıs hemen o an acıyor uyuyor rahat tıkanınca yine yapıyorum gecmis olsun
Esaslan Zehra2205 size de çok geçmiş olsun bende serumla temizliyorum çekiyorum da çok geliyor her defasında sanırım iyice doldu öksürükleri de arttı haliyle tıkalı olduğu için . Ateşi de çıkıyor rahatlatamadım bir türlü 🥺 damladan biz de bugün aldık inşallah işe yarar
Esaslan Yusufhamza71 bizde perşembe günü gitmiştik ilaç vermemişti öksürük artarsa gelin dediler şimdi çok daha tıkanık ve öksürükleri arttı inşallah ciğerlerine inmemiştir ah uyuyamıyorlarda tıkalı olmaktan
Yusufhamza71 Esaslan cok küçük oldukları ıcın pek ılac taraftarı olmuyor dr bnım dıger oglumdada böyle olmustu bısy yok deyıp gönderdiler sonra bı ogrendıkkı çocuk bronşıt olmuş 7 yasında dhada cekıyoruz bronsıtı
Esaslan Kızlar doktordan geldik ciğerine inmiş antibiyotik iğne verdi 3 tane , öksürüğü için şurup verdi hava verdi zatürre başlangıcı dedi o kadar kötü oldum ki çok moralim bozuk yavrum inşallah toparlar sizinde geçmiyorsa doktora görünün bekletmeyin .