5 yıl telefonculuk yapmış biri olarak söylüyorum ıphone dan şaşmayın, samsung edge serisi vardı yan tarafa doğru kıvrılan ekran olanlar aşırı hasastı sürekli kırıldığı için müşteriler tamire gelirdi katlanan ekranlar da bana çok sağlam gelmiyo açıkcası, ıphone her serisini kullandım ve hala da kullanıyorum ıphone candır 😄