Arkadaslar bebeğim 2 aylık oldu bugün, doğduğu günden beri çeşitli mamalar denedik şuan aptamil kullanıyoruz ama anne sütünden doyum sağlayamadığı için çoğunlukla mama ile besleniyor fakat fiyat olarak çok arttı Aptamil, bebelac önerdi çevremdeki bir kaç arkadasım kullanan arkadaşlar nasıl sizce