[silindi] Kızlar bebeğimin saçının içinde pütür pütür kabuk baglamis temre diyorlar nasıl geçer o acaba ne yapmak lazım
[silindi] [silindi] hiç duydunuz mu yada araştırdınız mı bilmiyorum temre bir diğer adıda karıncalık olarak geçiyor . İnanır mısınız bilmem ama okutarak dua ile yani o şekilde geçiriyorlar
Busra986532 [silindi] kortizonlu kremim vardı sürdüm 2 günde geçti. Ama benim kızım 2 aylık yüzü kulakları kaşı hep olmuştu. Geçirmese cildiyeye gidecektim. Bemce cildiyeye git
Busra986532 [silindi] bende vardı 1 defa kullandım geçti doktor karışım yaptırmıştı. Doktor kortizonlu veriyor diye kendi kremimi sürdüm. Ama direk kremi de varmış. Hemen geçiriyormuş.egzema kremi bendeki.