Ygz30 Benim arkadaşım 2016 da kazandı.Hatta atandı ama sırf doğu diye gitmedi.Zorlanmadım demişti.Ama öyle spor yapanda biri değil yani.Şuan pişman değil.Bankacı olarak devam ediyor.Hala derim ona devlete aen fazla gelirsin diye.🤣
123PrensAnnesi123 Ygz30 o kadar kolaymiymis ki bende spor yapan biri degilim ama nasil oluyor acaba zabitalik yazicam insallah atanirim
pogacayanakk 123PrensAnnesi123 anladım inşallah atanırsınız ama duyduğum kadarıyla torpili çok olan bir meslek
MinikPrensesannesii 123PrensAnnesi123 torpille polis olmaktan vazgeçtim diye bana kızan babam gruptan ayrıldı😂😂
123PrensAnnesi123 MinikPrensesannesii kizz allah seni millet arayipta bulamiyor sende basindan atiyon🤦🤣
MinikPrensesannesii 123PrensAnnesi123 kendi mesleğimi seçtim ihtiyaç duymadım hakka girmek en büyük vebal. Eşim polis yeter😂😂
MinikPrensesannesii 123PrensAnnesi123 paramedik ve biyomedikal cihaz teknikerliği şuan çalışmıyorum❤️