Ayazinannesiseyda ben bundan 12 sene önce falan yaptırmıştım üniversitedeyken. Saçlarım ince telli ve cansız. Çok göründü, doğal dalgalı oldu. Sevmiştim. Güzel bakarsan saçlarına uzun kullanırsın. Ben doğal halini sevdiğim için kopuk falan kullanmamıştım ama yine bir kış götürmüştü beni. Sadece çok dökülmüştü saçlarım. Aşırı dökülme oldu. Ama diyorum ya 12 sene önce, şimdi o ilaçlar değişmiştir dökmez belki saçlarını.