Ponyo bizimkinin de dişleri çok kaşınıyor, deli oluyor ağzına bir şeyler sokmak, kaşımak için. Acaba ondan mı. Ben atak, uyku gerilemesi falan diye düşündüm yarım saatlik uyku döngüsümden sonra tekrar uyuyamıyor. Hadi kendi uyuyamıyor ama bana izin versin bari. Sallıyorum, beyaz gürültü açıyorum yok bas bas ağlıyor meme verene kadar. Sizin diştem sonra uy kusu düzelmedi mi demek 😔 inşallah düzelir sizinki de benimki de en kısa sürede. Kafayı yememek işten değil