Gidip kan vermeden vitamin takviyesi almayın. Sağlık ocağına gidip emzirme döneminde saçının döküldüğünü, kan değerlerine baktırmak istediğinizi söyleyin hemen bakarlar. En azından ne eksik görürsünüz. Benim de öyleydi B12 eksik çıktı. Sonra düzeldi.