Lamia22 Uzun süredir bebeğimin orta parmağında sedefi zedelenmiş qaliba şişkinlik var uzun süredir bebeim 10 aylık ve hala geçmedi iltipah yok tırnak iyi ama hala kırmızı ve şiş daha önce böyle birşeyle karşılaşan oldumu?