ma9419 Yenidoğan bebeğimin göz kapaklarının üstü kızarık. İnce bi çizgi halinde alnında da var. Doğum lekesi değil gibi. Nette 6 aya kadar geçer yazıyo ama tecrübeli anneler sizin bebeklerinizde var mıydı
Deletedmom277 ma9419 aynı şekilde bizde de vardı bide ensesinde vardı . Hepsi geçti ensesinde ki az kaldı
Sedahiraa ma9419 merhaba benim bebegim de 22 günlük günde kaç saat uyuyor acaba gece uykusu da var mı sizin bebeginizin
sabirsizbebek15 ma9419 benm kızımda da var iki göz kapağının göz pınarının üzerinde kızarıklık kılcal damar genişlmesi melek öpücüğü ya da çilek lekesi deniyor zararı yok
Yagmur98 Benimkinin gozunun ustude oyleydi canim hele ilk dogdugu gunler kipkirmiziydi simdi 53 gunluguz gecmeye basladi
ma9419 Yagmur98 bizimki de ilk günler bütün göz kapağı kırmızıydı şimdi daha az ve göz pınarına doğru olan yerde var
mom0989 Sedahiraa benim 20 günlük oldu canım öğlen çok uyuyor ama 2 gündür gece 3 saat fln uyanık oluyor bir günü bir gününü tutmuyor gerçi. Banyo yaptırınca çok güzel uyuyor
ma9419 Sedahiraa gündüz uykusunu saat tutmadım ama henüz bi düzeni yok gazı olmazsa ya uyuyor ya uyanık kalıyor. Ama geceyi ayırt etmeye başladı galiba. Bi kaç akşamdır 22:30 gibi uyuyor bi tek emmeye kaldırıyorum sabah 8-9 arası da uyanıyor
DefneninMilasi 4 yasinda bir kizim var goz kapaklarinda goz pinari tarafinda kizariklik vardi inlar cabuk gecti. alninda oval seklinde bir kizariklik vardi doğduğunda cok belirgindi. Tamamen gecmedi normalde belli olmuyor ama agladiginda orasi kipkirmizi oluyor. 26 gunluk bir kizim daha var onunda gozlerinde ayni sekilde kizariklik var rengi biraz pembelesti simdilik.