Fayah01 Kızlar bebeğim 2 aylık alttan gaz çıkartıyor ama 5 gündür sadece 2 kere kakasını yaptı önerisi olan var mı?
Feyzosumunannesi Fayah01 merhaba bebegınız kabız değil ki 5 gunde 2 kez kaka yapması normal büyüdükçe azalanilir kaka sayısı. 10 gun yapmazsa kabızdır
Quadera Fayah01 katı değilse sorun yapmayın hiç. Benim bebeğim 7 günde bir yapıyor bazen. Yapış yapış olması da sorun değil. Kakada kan yoksa sorun yok. Doktorumuz böyle demişti