masterana0 Yapan var mı ya kötü olur diye tedirgin oluyorum el becerim vardır aslında. Ama ya boyası kalkar ya kağıt yırtılır falan diye de düşünmüyor değilim
Tecrubelianne masterana0 dolaplar modelli oymali vs.ise boyama yapin duz model ise kaplama yapin daha orjinal duruyor ama kaplama daha maliyetli bilginz olsun