Busbusana selam, benim büyük oğlum yenidoğduğunda hep emzik gibi kullanmış ben anlamamıştım seninki yine emiyomuş bizimki aç kalmış ve güçlendiremedik çenesini hep biberon kullandık. Şimdi 12 günlük bir oğlum var o da başta 1-2 dk güzel kuvvetli emiyor ama sonra uykuya geçip dediğin gibi emzik yerine kullanıyor memeyi ve çenesini nasıl kuvvetlendirip aktif emmeyi sağlayabilirim bilmiyorum 🤦🏻♀️ inşaallah deneyimli arkadaşlar vardır da bize yardımcı olurlar