Hudanur38 Merhaba arkadaslar bebegim 3 ay 20 gunluk ben buyuk bi dis agrisi yasiyorum o yuzden doktor antibiyotik basladi mecburen iciyorum ama bebegime de banada ishal yapti ilk bebegim ve korkuyorum ne yapmaliyim
yaseminoztrk Hudanur38 sütten geçmiştir muhtemelen yani ben emzirmiyorum ama kızıma antibiyotik verdiğimde hep ishal oluyor normal bence sizde de
papatya_1125 Hudanur38 bebeğinize maflor probiyotik başlamanız tavsiye ederim pirinç lakabı patates haslamasi yiyin.posali gıdalar tüketmeyin