Çıldırmak üzereyim nolur bi çare 🥲 Bebeğim 26 günlük yaklaşık 10 gündür geceleri kıvrım kıvrım kıvranıyor osurup üstten gaz çıkartabiliyor ama Kaka yapmakta çok zorlanıyor iki gün öncesine kadar nurse harveys damla verdim bi çay kaşığı kadar günde iki kere iki gündürde şurubunu veriyorum aynı markanın ama yazan ölçüden oldukça az onlarla rahatlıyor ama onlarında etki etmesi 2-3 saati buluyor o sırada bebek mahvoluyor 🥲🥲 Önceden vermiyorum çünkü belki kendi yapar bugün diyorum aslında vermeyi çokta istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım sizde nasıl durumlar neler yapıyorsunuz 🙃