Redbird benim bebeğim prematüre doğdu hastanede anne sütüne ek eoprotin kullanıyorduk fakat geçen hafta kontrolde doktoruma mama vermek istediğimi söyledim verme anne sütün geldiği sürece eoprotin kullan dedi bende gene verdim prematil mama vardı elimde şuan mamamız bitti kilomuzda 3.150ydi en son kontrolde 1 numaraya mı geçeceğim yoksa prematil mi devam edeceğim doktorum mamaya karşı kendi kadın doğumcuma söylemiştim öyledir kendisi anne sütünün şifasına inanıyor dedi verdirme taraftarı değilmiş