Ecee_0661 şu an 2 ay 9 ay günlük. Geçen hafta 2. Ay sonu kontrolunde sadece 500 gr aldığını gördü ve takip edelim haftaya gelin dedi doktorum alt sınırda almış dedi açıkçası çok üzüldüm çünkü devamlı emziriyorum ve sütüm de var. Gerekli ise mama bence de verilmeli lakin dediğiniz gibi sütüm gayet de varken neden gerekli olsun. Ayrıca bebeğim çok gazlı bebek, mama başlarsa gazı artar diye endişe ediyorum o yüzden başlamak istemiyorum. Bağırsak sistemi değişecek. Tam rayına oturmaya başlamıştı. Umarım bu hafta güzel kilo alır da gerek kalmaz