Naime80 Merhabalar,sağlık sorunları sebebiyle 5yıl önce meme küçültme ameliyatı oldum. Oğlumu emzirmede malesef sıkıntı yaşıyorum. Sütüm çok az geliyor sağım yaptığımda. Bu durumu tecrübe eden annelerimiz var mı?
Berilimnur Naime80 ben de üç sene önce ameliyat oldum ve doğum yapmak üzereyim inşallah çok sütüm olur diye dua ediyorum sürekli..sağımdan süt miktarı çok belli olmuyor bebeğin emdiği miktar daha çoktur..mama artı meme mi devam ediyorsunuz ? Kaç aylık bebeğiniz
Naime80 Berilimnur inşallah sizin için herşey yolunda gider. Mama artı meme gidiyorum ama az olduğunun farkındayım. Oğlum 4 aylık memede biraz durduktan sonra sinirleniyor,ağlıyor. Herşeyi denedim ama olmayınca olmuyor sanırım😔 inşallah sizin bol bol gelir
Berilimnur Naime80 inşallah 🤲🏻🤲🏻 Bence anne sütü alıyor alması bile çok güzel bir şey..benim kızımda yani ameliyat olmadan önce çok sütüm vardı ama bebeğim çok iştahsızdı zorla emzirdim resmen iki sene süt sağdım sağlıklarımı içmedi çöpe döktüm hepsini..yani demem o ki her çocuk rızkını alıyor elinizden geleni yapmışsınız zaten çok da takmayın dört ay bile anne sütü olması çok güzel bir şey
Naime80 Berilimnur Güzel dilekleriniz için teşekkür ederm. Çok uğraştım,yani hala kendimi sorguluyorum acaba eksik bişey yapıyor muyum diye. Sağlıklı olsunlar da inşallah. Siz kaç aylık hamilesiniz? Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻🥰
Berilimnur Naime80 40. Haftamdayım 🫣 ben de çok düşünüyorum acaba sütüm yeterli olacak mı diye inşallah çok olur 🤲🏻🤲🏻 Sizinki de Baya büyümüş bundan sonrası daha rahat olur inşallah