asbek Arkadaşlar 5 aylığız bebeğimde 2 gündür 3-4 kere oldu hani böyle bi üşüme gelir de ürperti olur ya onun gibi var mı bu durumu yaşayan?
Fistik-48 Benim oglum da 78 günlük oluyor 3-4 gündür Yarın dr a sorup yazarım İnşallah ciddi bi durum değildir Sizlere de geçmiş olsun
bebegiminbesigicamdan Fistik-48 doktorunu birsey dedi mi benim oglumda da oluyor saniyelik üşüme titremesi gibi
Fistik-48 bebegiminbesigicamdan doktorum olur öyle şeyler annesi dedi Devlet hastanesinde bu dr her anneye öyle diyormuş zaten Özele de götüremedik:(