Hanimlar merhaba 2 aylık bebeğim var mama kullanıyoruz fakat dün geceden bu saate kadar takip ediyorum mama yedikten sonra gazını çıkartıyorum hemen yatirmiyorum 1 saat kadar kucağımda sonrasinda yoğurt kesiği gibi az kusuyor daha sonra çeşme suyu renginde ağzından bosalircasina kusuyor sürekli kıyafet değiştiriyorum üstü ıslanıyor sanki çocuk bir yetişkin gibi 1 bardak dolusu su içmiş içtiği o suyu geri kusuyor gibi öyle tarif edeyim size uykusunda yakalıyor uyanıyor yaramıyor huzursuz yada kendi kendine oyalanirken su renginde kusuyor böyle birşey başına gelen var mı korkuyorum açıkçası neyden olabilir sabah sağlık ocağına gideceğim