Kızıma aşıyı cuma günü yaptırdım. 2-3 saat sonra emzirmemin hemen arkasından kustu 2 defa 2 gündür de az az kusuyor bugün gaz sancısı çekiyor ve çok huzursuz uyumuyor. Aşı bu kadar yanetki yapmaz diyorlar. Belki de aşı soğuk olduğu için midesini üşüttü ve gaz yaptı. en mantıklı sebep bu sanırım