DiDoCe Dis fırçası ve macunu olarak hangi marka kullanıyorsunuz, önerirsiniz bayanlar ? Oğlum 16 aylık buarada 4 dişi var henüz 🤭
agacsizkoala DiDoCe diş macunu olarak rocs alıyorum eczaneden, fırçasını marketlerde ucuza satılan çocuk diş fırçaları dan alıyorum zaten bi fırçayı en fazla iki hafta kullanıyorlar o dönemde devamlı sağa sola sürtüyor fırçasını hooop çöpe gidiyor
_Gamze_ DiDoCe merhaba, bebeğim 15 aylık. Bu zamana kadar hep macunsuz kuru fırçalama yaptım parmak fırçayla. Şimdi rocs fırça, jack n jill diş macunu aldım..