Oğlumun 3 aylıkken felan sadece başının üst kısmında konak oldu ama ananemgil felan 1 yaştan sonra kendiliğinden gidiyor dediler bende bişey yapmadım sonuçta ilk çocuk bilmiyorum onlar büyük bilirler dedim ama oğlum 1 yaşında hala aynı duruyorlar hani saçını kestirmek istemiyorum oğlumun yoksa kesilse zeytinyağlayıp tararım ama kestirmek istemiyorum saçıda kaşlarına kadar sizde zeytinyağı olayını yapsam tarasam fayda edermi saçı var diye etmez mi?