Bende aynı durumdayım ya 😞 3 yaş olmak üzereyiz gündüz iyiyiz gayet maşallah ama gece süt ve su içiyor tutamıyor hep yapıyor bende bez takıyorum
Aslında gece de takmayın ıslatır ıslatır alışır öyle diyorlar ama yapamadık onu bu aralar iyice araştırıyorum