ygtarsannesi geçmiş olsun, bizim de huzursuzluk birkac gun sürmüştü 2.ay açısından sonra , hafif de ateş olmuştu calpol vermiştim. Ağrı da yapıyor muhtemelen huzursuzlukları da ondan, olabildiğince ince giydirin, eklem yerlerine ıslak bez çok soğuk olmamak kaydıyla uygulayabilirsiniz, içiniz rahat etmez hala ateşleri devam ederse olmadı bir muayeneye götürün farklı bir durum olmasın diye