Nefess15 ay bizimde tam tersi dogdu dogalı iki oglumda kendi evimiz hariç bina içi bile duruyo ama eve girince huysuz huzursuz oluyolar cok sukur smdi büyüdüler birbirleriyle bari oynuyorlar ama kücükken eve hoca bile cagırdım evde neden durmuyo nazar mı var felan diye tüm kapı eşiklerini hergün sirkeye sildiğim olmustu