Aseeeelmerveee öncelikle merhaba yeni doğan bebeklerde bildiğim kadarıyla 10 15 güne kadar falan normal oluyormuş bu yani korkmanıza gerek yok gayet normal birşey benim bebeğim 3,5 aylık büyüdükçe kaka yapması azaldı mesela 4 5 gündür yapmıyordu daha yeni dün yaptı bende üzülüyordum çünkü çok zorlanıyordu ve sancılanıyordu