Gizemyyy Merhaba kizlar iyi pazarlar, 4 aylik bebislerinizin emzirme sikliginiz nedir? Geceleri ne kadar siklikta emiyor, tecrubelerinizi ve deneyimlerinizi paylasabilir misiniz?
TugceArslan Gizemyyy Gündüz bir buçuk- 2 saatte bir emiyor. Gece 2-3 kez kalkıyor emmeye🙏🏼 Sizin bebişiniz nasıl?
ruveydatas Gizemyyy gün içinde belli bi zaman yok ama akşam 9 10 gibi yatmadan bir emer sonra gece 12 gece 3 4 arası ve sabah 6 7 arası sonra uyanır zaten bir iki saat oynuyor bazen
Mtzzeynep Gizemyyy gündüz nerdeyse açık büfe meme gibi devamlı emmek istiyor gece de 7bucuk gibi gece uykusuna geçiyor 12-1arası emmek istiyor sonra 2saatte bir kalkar 7ye kadar emmeye uyanıyor ben artık 1de sonrası için emzikle kandırmak istiyorum çok yoruldum 3yaşında da bir kızım var onunla ilgilenmek zorlaşıyor
Gizemyyy Mtzzeynep evet bazen bende emzik veriyorum eger bakiyorum emzigide atarsa ve aglamaya devam ederse enziriyorum acaba uyutmaya calismak mi dogru olan ?
TugceArslan Mtzzeynep Benm de 3,5 yaşında bir kızım daha var. Emzik kurtarıcım. Kilo alımı iyi o yüzden emzik veriyorum ben küçük bebeğime. Tekrar dalıyor uykuya. İnşallah sizde de işe yarar
TugceArslan Gizemyyy Önce emzik veriyorum ben. Eğer emzik yetmiyorsa acıkmış oluyor süt gelmediği için beni istiyordur. Emziği bırakıp emziriyorum
Mtzzeynep TugceArslan mümkünü yok normalde emiyor emzik ama gece kandıramıyorum daha çok bağırıyor emziği verince çok cazgır benim ki özellikle bu aralar