Merhabalar bir hafta sonra çalışmaya başlamam gerekiyor bebeğim 3 buçuk aylik ara ara deniyordum almiyordu bi ara aldigi da oldu ancak bugün denedim yine almadi bu arada silikonla emziriyorum mantiken almasi lazim o da plastik sonuçta.3 çeşit biberonla denedim ama olumsuz sizin tecrübelerinize ihtiyacim var güzel anneler teşekkür ederim şimdiden 🌸