tiredmom_ mamada ıctı emzırdımde zaten oyle cok bı sütum olmadı bnım doymadıgı ıcın mamaya devam etmıstım sonra emzırmek ıstedgımde resmen cıglık çığlıga bagırmaya başladı onlerı gazı var dye düşündüm ama baktım mamayı guzel ıcıyor oyle oyle bıraz dha dırendım ama maalesef bıraktı tamamen bugun yıne denedım aynısı oldu sagıp biberonla vermeyı deneyecegım☹️