yookkdahaneler kan tahlili vermenizde fayda var, bazı vitamin eksiklikleri ve insulin direnci açısından. İllaki kötü bişey çıkacak diye bir durum yok :) bu arada emziriyorsanız, bu nedenle de sık acıkıyor olmanız çok muhtemel. Hamurişi yerine protein ağırlıklı, sebze ağırlıklı beslenmeye çalışın