Nsrn1 benimde öyle artık yeterli beslenmedigini düşünüyorum o kadar yoruldum ki şuan kaç kilo almış bilmiyorum ikinci ay kontrolüne götürecegim.Aksine doktorum ve aile hekiminiz 1.ay kontrolünde mamaya asla baslama demişti ama ben aşırı yoruluyorum bebeğe tek basima bakıyorum kendime ayıracak 5 dakika bulamıyorum.kontrole gittiniz mi?