Alyaminel Sevilay_ mesajınızı yeni gördüm Sema hocayı diyordum biz çok memnun kalmıştım sizde kaldınız mı inşallah daha iyisinizdir 😊
Sevilay_ Alyaminel sema kılıçtı heralde. Evet evet memnun kaldık oğlumun kaşıntısı için gitmiştik beğendim doktoru:)