Kızlar 4ay23 günlük bebeğim 4. Dişini çıkarıyo ama dün bütün gece ağladı bağıra bağıra. Hafifte ateşi var gibi ölçünce çıkmıyo ama ben vücudu sıcak gibi hissediyorum. Bide sesi hani hastalanırsınızda karışır ya öyle. Diğer dişlerinde sadece huysuzluk olmuştu. O yüzden diş değilde hasta olmuş olabilir mi diye düşündüm. Acile götürmeli miyim? Yada çok ağladı sesi o yüzden öyle olabilir mi?