ikicocukcokcocuk Kızım 17 aylık 3-4 gündür bezini asılıyor çıkar der gibi ve çii kakaa fln diyor götürüyorum klozet oturtuyorum 5 dakka bekliyorum yapmıyor sizce bi lazımlkl alıp başlamalı mıyım ne yol izlemeliyim?
annesinin_minigi ikicocukcokcocuk Biraz erken ama yinede sinyaller vermeye başlamış zorlamadan deneyin isterseniz keşke benim oğlumda öyle yapsa
ikicocukcokcocuk annesinin_minigi rahatsız olduğu çok belli bezini asılıyor ve çiş diyor götürüyorum ama yapmıyor o istedikçe götürecem ve birde lazımlık alıyım diyorum lazımlığı aldıktan sonra 1gün bez takmayım diyorum sizce?
annesinin_minigi ikicocukcokcocuk Aynn lazımlığı alınca bezi bırakın bi iki gün deneyin belkide olumlu sonuç alıcaksınız inşaallah darısı bize😊
ikicocukcokcocuk Elizaninanasi01 evimiz yerden ısıtmalı ve doğalgaz yanıyor üşüme sorunu olmaz nasıl bir yol izlemeliyim bi deneyimim de yok açıkcası
ikicocukcokcocuk annesinin_minigi HAlıları da yeni yıkattım allahımmm ne yapsam ya çok kararsızım sinyal vermesi de iyi ama birde boşa giderse diyorum 😂😂😂
annesinin_minigi ikicocukcokcocuk Bunu denemeden bilemezsiniz halılar bi daha yıkanıcak artik aynn sinyalleri vermiş kararlı olup bi deneyin baktınız olmuyo bırakırsınız
ikicocukcokcocuk annesinin_minigi şimdi götürüyorum oturtuyorum ama yapmıyor acaba zamanla yapar mı yoksa bişi mi sanıyor
mucizem_200921 ikicocukcokcocuk sizde sinyalleri verin oturtunça pişş seslerini çıkarın kuzenim öyle yapmıştı çnkü çişini yapar gibi sesler çıkarınca sinyal vermiş oluyorsunz ve yapıyor diye duymuştum,😂oğlum 14 aylık ona da öğretcm çiş kaka kelimelerini bakalm bende 17 18 de açmayı düşünüyorum
annesinin_minigi ikicocukcokcocuk Götürün hadi çiş yapalım annecim diyip çiş sesleri yapın o zman yaparsa sinyaller doğru yapmazda direnirse bırakın
ikicocukcokcocuk mucizem_200921 oturunca duruyor zaten yapmıyor bidaha isterse öyle sesler çıkarıyım deneyim yapar inşallah