Doktor vagi flora diye bir fitil verdi kapsül içi toz şeklinde gece yatmadan koy dedi
İki gündür koyuyorum vajinaya iyice derine
Sabah kalktığımda fitil erimiş geri düşmüş oluyor bu ilaç hakkında bilgi sahibi olan var mı böyle mi yoksa ben mi bişeyi yanlış yapıyorum