Gulmetehan1071 Merhabalar 1,3 ay oldu oğlum diş çıkar 8 gündür var 2 gündür ateş var fitil ve şurup verdim kök dişleri çıkıyor öneri bekliyorum sizden çorba zor içirdim 🙏
Muxammadali Gulmetehan1071 meraba canim. Gecmis olsun. Uyusturucu kremler oluyor onlardan dene. Bizdede 8 ci dis cikiyor ve hic bir sey yemiyor. Surekli aglamak kucak. Ben careyi sokakta buluyorum. Disari cikiyoruz 2.3 saat filan gezdiriyorum. Parkta oynuyor. Ve eve gelince biraz sakinlesiyor. 37.5 ates sayilmaz. Doktorumuz 38.5 i gecmedikce ilac kullanimina izin vermiyor