2 yaşındayız, hiç anlamadım burnu akmaya başladı ve nadir öksürük var. Burnunu sürekli çekiyorum ama hızlı nefes alıp vermesi normal mi? bilemedim. Hava veriyorum aynı zaman da da napacağım bilgisi olan yazabilir mi? Hızlı nefes alması normal bir durum mu nezle iken