gamzearass Anneler merhaba. Bebeğim 1 aylık 3100 gr. Baby turconun 2 numarasını kullanıyorum. Şimdi tekrar bez alacağım. 3 numarasını kullanan var mı çok mu büyük? 2′den mi devam etmeliyim?
Minikoglusumatlas gamzearass Bence 3 alın benim bebeğime 2 yi atlayıp 3 almıştım o bile bitene kadar bacaklarını sıktı kilolu bir bebeğim var
Matildanil gamzearass bence 2 ile devam edin ama sızdırma yapmıyor mu büyük değil mi 2 bile benim bebeğim 25 günlük 3600 1 numara kullanıyorum evde 2 numarada stoklamıştım bi kullanayım dedim sırtına kadar sızdırdı
seninbenimlederdinne_ gamzearass 23 günlük bebeğim 3850 ile ben 1 kullanıyorum ama bilemedim 2 numaraya bile henüz geçmedim
gamzearass Minikoglusumatlas benim bebeğim erken doğdu. Küçük olduğu için o yüzden tereddüt ettim. 3′e hemen geçebilir miyim diye.
Minikoglusumatlas gamzearass bezin arkasından belli Olur zaten canım sıkıyorsa alın bitene kadar da kilo alıyor çünkü
gamzearass Matildanil baby turconun kalıpları küçük ya. Elimdeki 1 numara bitince 2′ye geçtim. Bazen sızdırıyor ama ben bağlayamadığım için olduğunu düşünüyorum.