Selaam, sorum size garip gelebilir ama yorumlarınızı merak ediyorum, birazda icim rahatlasın istiyorum acıkcası, cünkü annelik tam bir endişe haliymiş😩🫣 2 Ay 4 günlük oğlum, sadece anne sütüyle besleniyor, 2. Ayı bitirdigimiz günden beri cişli bezlerin doluluğu birden artmaya basladı, emişi cok güclü baya süt cektigini hissediyorum, ama çişli bezlerindeki ani artış normal mi bilemiyorum, 3-4 saatte bir dolu dolu bez alıyorum. Bir yerde enfeksiyon veya diyabet olabilir diye okumustum. Sizce böyle birsey sadece bundan süphe ettirir mi? Sizler dolu bezi ne kadar sıklıkta alıyorsunuz?