Evi aldığımızda eski kiraci tablosunu birakmis.grrcekten cok agir kaliteli eski bir malzemeden yapilmis..acmaya çalıştım acilmiyor..icerisinde Allah yazisi var..cokta buyuk..bu ev cok esiyor daha önce ayni sekilde camlı Tablo düştü ama bu gercekten cami bile agir evde 2 cocuk bi tane de yolda açıkçası takmiyorum aylardır oylece evimde duruyor.çöpe atamam ben bunu ne yapmalıyım,dışarıda ki giysi dolablarina atsam olur mu ki sasirdim kaldim.