Yldzzzz Merhaba guzel anneler bugun adet günüm ve 2 gündür mide bulantısı vardi kan verdm beta h8c 51.41 cıkmış düşük bir değer gibi geldi bana. Bilgisi olan var mi normal mi.
TY_0613 Merhabalar bende yeni test yaptık ve koyu çift çizgi çıktı günün dört gün geçti bir yaşında kızım var
Yldzzzz zynpsk bugun adet günüm du korunmuyorduk mide bulantısı olunca 2 gundur bir ihtimal beklemedm tes yaptm silik cikti kan verdm bu şekilde cikti
zynpsk Yldzzzz değer hamilelik diyor çünkü 5 ve üzeri öğle biliyorum canım git gide artar belki değerin