Betul-08 Doktorunuz hangi aşıyı önerdi ve kaç doz şeklinde kaçıncı alda yapılacak bilgi verir misiniz
Glsheker Betul-08 biz daha yeni yaptırdık nimenriix aşısının birinci dozunu.İki aşıyı da olacağız.Biri iki doz biri üç doz şeklinde doktorumuz bu şekilde söyledi 🐣
Gamzosgamzos Betul-08 ilk kızım 9 11 ve 21 ayda bexsero 13.ayda nimenrix ikinci kizimda 7 de bexsero oldu 9da ve 16 da da bexsero olacak 13tede nimenrix inşaAllah