Merhabalar 3 aylık bebeğim var bu sabahtan beri sağ gözü sulanıyor çapaklanıyor uyuyunca alt üst kirpikleri birbirine yapışmış gbi oluyor aynı sorunu yaşayan varsa ne yapmam gerekir tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim çarşamba günü dr randevumuz var beklemelimiyim o zmna kadar yoksa daha önce götürmelimiyim